Del artikkel: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someonePrint this page

Amerikas moderne familier frontes i reklamekampanje for kjeksmerket Honey Maid.

Mange husker bråket som ble da pastamerket Barilla hevdet de aldri ville lage reklame rettet mot homomiljøet. Barilla-sjefen måtte senere krype til korset, men det var litt for seint.

Kjeksprodusenten Honey Maid er tøffere enn pastakokerne Barilla når de nå lanserer en ny reklamekampanje med fokus på Amerikas moderne familier.

«No matter how much things change, what makes us wholesome never will…Honey Maid…Everyday wholesome snacks for every wholesome family», er budskapet i reklamen som garantert vil få organisasjoner som One Million Moms til å eksplodere.

Det bekymrer ikke Honey Maid:
«We recognize change is happening every day, from the way in which a family looks today to how a family interacts to the way it is portrayed in media. We at Honey Maid continue to evolve and expand our varieties to provide delicious, wholesome products so they can be a part of everyday moments of connection in a world with changing, evolving family dynamics», sier Gary Osifchin, markedsdirektør hos Mondelez, som eier varemerket Honey Maid.