Barbies skjulte agenda

Publisert

Organisasjonen Concerned Women for America (CWA) angriper Barbie og produsenten Mattel. Den populære dukken skaper kjønnsforvirring og oppfordrer barn til biseksualitet, hevder CWA, som heller ikke utelukker at Barbie er lesbisk. Besøkere til nettsiden til den evigunge dukken Barbie må velge fra en meny for å kunne fortsette inn i Barbies verden. Gjestene kan velge mellom tre alternativer, «jeg er en jente», «jeg er en gutt» og «jeg vet ikke». Dette har fått organisasjonen Concerned Women for America til å slå alarm. CWA hevder at den populære dukken skaper kjønnsforvirring og oppfordrer barn til å bli biseksuelle. Barbie kan nå føye seg inn i rekken av farlige barnefigurer som Teletubbien Tinky Winky, Pinoccio i Shrek og SpongeBob SquarePants. Alle har de blitt beskyldt for å fremme en homoseksuell agenda. «Denne nettsiden er rettet mot barn i aldersgruppen fire til åtte år. Det er en veldig ung alder å skulle bli ledet inn i noe slikt som biseksualitet», heter det i en uttalelse fra organisasjonen CWA. Mattel er ikke den eneste bedriften som befinner seg i skuddlinjen til den religiøse høyresiden i Amerika for tiden. Kjente giganter som bilprodusenten Ford og dataselskapet Microsoft har begge blitt satt under press. Ford trakk annonser fra homopressen etter aksjoner fra den religiøse høyresiden. Det er ikke bare Barbies kjønnsforvirring som utløser harme. CWA angriper også Barbie for ikke å være en god kristen. Kristne jenter skal tjene Herren, bli gift, være i hjemmet og produsere barn. Hvis en kvinne, eller en dukke, vil skape seg en karriere er hun etter sigende lesbisk ... Hør om Barbies propaganda hos CWA Radio Hjemmesiden til Barbie

Powered by Labrador CMS