Homo-Light på Letterman

Publisert

Talkshowverten David Letterman har også hørt nyheten om Stavanger på skeivås storsatsing, «Homo-Light» brusen. Brusen fra Stavanger ble tema for Lettermans «Ti På Topp» liste 22. juli. Stavanger på skeivå stilte med egen Homo-Light brus under Gladmat festivalen tidligere i uka. Skal man dømme etter oppmerksomheten brusen fikk er det ikke overraskende at hele beholdningen forsvant allerede første dagen. – Vi har fått produsert 500 flasker Homo-Light, så det kan nok bli et samleobjekt dette. fortalte Øystein Mauritzen til Blikk Nett før Matglad festivalen. Nå har talkshowverten David Letterman også fått med seg brus-nyheten fra Norge, og i programmet fra 22. juli, som ble vist på norske TV-skjermer i dag, laget Letterman en ti på topp liste med slagord som best ville selge brusen. Top Ten Slogans For The New Gay Soda 10. «Mm, mm, Gay!» 9. «More fun than a marriage to Liza Minnelli» 8. «None of the aftertaste, all of the gayness» 7. «Just one calorie--one really, really gay calorie» 6. «Makes your 7 go up» 5. «Gayer than Fresca» 4. «In regular, diet or Siegfried» 3. «We're Dr. Pepper's longtime companion» 2. «Bottoms up!» 1. «Buy it in the bottle, get it in the can» Det gjenstår å se om Stavanger på skeivå vil lage et større opplag av Homo-Light til homodagene i september. I så tilfelle kan de nok bruke noen av slagordene fra David Letterman.

Powered by Labrador CMS