Homoprester selger underbukser

Publisert

Björn Borg viser at kjærlighet er for alle når de viser to mannlige prester som gifter seg med hverandre i sin nye kampanje «Lucky Underwear». Klesmerket Björn Borg er trolig mest kjent for sine populære underbukser. Men nå tar klesmerket til den svenske tennisspilleren Björn Borg et politisk standpunkt i forbindelse med lanseringen av undertøyskolleksjonen «Lucky Underwear».Med slagordet «Love For All» og en reklamefilm som viser et homoekteskap mellom to prester satser Björn Borg på å selge mange underbukser.«I Björn Borg er vi glade og stolte over å ha skapt en plattform som tillater alle utrykk og tolkninger av kjærlighet» sier Rocky af Ekenstam Brennicke, PR og event manager hos Björn Borg i en pressemelding.Reklamefilmen er et steg videre for klesmerkets ambisjoner om at alle skal kunne finne kjærlighet. Tidligere har Björn Borg lansert en gratis datingside på internett, og snart kommer den nye undertøyskolleksjonen «Lucky Underwear». Navnet på kolleksjonen spiller på myten om at alle har en lykke-truse, noe som vises i kolleksjonen ved at undertøyet er prydet av lykketall og amuletter.«Både reklamefilmen, datingsiden og «Lucky Underwear» er vår måte å vise at kjærlighet er for alle», sier Rocky af Ekenstam Brennicke.Reklamefilmen er laget av den prisbelønte regissøren Oscar Bård, og musikken som brukes er en coverversjon av Cyndi Laupers «True Colors».Se reklamefilmen her:

Powered by Labrador CMS