Lukten av meteroseksualitet

Publisert

David Beckham lanserer sin nye parfyme «Instinct» med en reklame hvor han fremstår som en Jesus-skikkelse. Fotografen Annie Lebowitz fikk oppdraget med å vise Bekchams instinkt. Resultatet viser en mørkere side av de meteroseksuelles talsperson. Den britiske avisa The Times rapporterte denne uka at Beckham «antagelig er det nærmeste man kommer en Messias-figur i moderne tid». Artikkelen i The Times blir backet opp av professor Carlton Brick, ved universitetet i Paisley: «Merket Beckham handler om frelse, tilgivelse, til og med gjenoppstandelse. Det er ikke jeg som sier at han er en pseudo Jesus-aktig figur. Men det slik han ofte blir portrettert, og det er sånn han fremstiller seg selv». Parfymen «Instinct», som Beckham produserer sammen med Coty, blir beskrevet som en sensuell miks av appelsin, mandarin, italiensk bergamot og hvit amber. David Beckhams «Instinct» lanseres i løpet av september i Europa. I Amerika lanseres den i 2006.

Powered by Labrador CMS